Computer Games

Unity

Gościnny wykład Konrada Gadziny z Gamedesire Wstęp do Unity

Przykład gry zrealizowanej w czasie zajęć na Unity:

Scarlett Mansion

W ramach tego przedmiotu powstało wiele ciekawych projektów. Najbardziej kompleksowy to gra oparta na systemach dialogowych Scarlett Mansion RPG dostępna wraz z dokumentacją.

Freeciv

Prowadzone także były eksperymenty z algorytmami sztucznej inteligencji w grze Freeciv. Łukasz Faber i Tomasz Miąsko zrealizowali skrypt do oceny algorytmów AI. Dokumentacje zrealizowanych zmian w grze:

Poker

Powstała także platforma do gry w Pokera Texas Hold'em, na której można także testować boty sztucznej inteligencji. Obecnie platforma nie jest utrzymywana w użyteczności i poszukujemy osoby, która chciałaby być jej administratorem.

Sprawozdania z poszczególnych prac:

Unreal Tournament

Copyright © Zespół Przetwarzania Sygnałów AGH 2011-2014